Як написати ідеальне резюме маркетологу? Ознайомтеся з нашими порадами, прикладами та шаблонами резюме!
Маркетологи з успіхом просувають різні товари і досягають високих показників продажів, але інколи стикаються з труднощами при складанні свого маркетингового резюме. Воно виходить не вражаючим, і врешті-решт людина втрачає гарну можливість. Резюме – це міні-презентація себе, можливість показати роботодавцю свої маркетингові здібності на практиці. Крім того, не менш важливе його оформлення, тому обов’язково використовуйте професійно розроблений шаблон резюме. Якщо Ваше резюме поки що не ідеальне і потребує допрацювання, читайте далі, щоб дізнатися, як виділити його серед інших і отримати будь-яку роботу у сфері маркетингу, в тому числі віддалену.
Як написати резюме для роботи у сфері маркетингу
На сьогоднішніх ринках панує конкуренція – компанії борються за одних і тих же клієнтів, тому Ваша мета – довести роботодавцю, що Ви можете зацікавити і утримати клієнтів. Щоб Ваше резюме привертало увагу, подумайте, хто Ваша цільова аудиторія. Для цього дайте відповіді на наступні питання: яка компанія пропонує роботу? Які методи вона використовує? Як Ви можете вдосконалити її маркетингову стратегію, щоб досягти кращих результатів? Визначтеся, що шукає наймаюча компанія і складіть своє резюме відповідно до її вимог. Обов’язково підкресліть свої сильні сторони, але тільки ті, які відповідають Вашій галузі та бажаній посаді (наприклад, «добре розбираюся в онлайн (офлайн) маркетингу»).
Зразок резюме - Маркетолог - шаблон Auckland
Завантажити цей зразок резюме - Маркетолог
Основні вакансії у сфері маркетингу
Цифровий маркетинг – це широка сфера діяльності з великою кількістю професій. Кожна професія вимагає унікальних навичок і профільних знань. Ось декілька професій у цій галузі:
Маркетолог
Робота маркетолога – створювати рекламні кампанії, покликані підтримувати зростання бізнесу. За допомогою маркетингових досліджень маркетологи визначають поточні ринкові тенденції і типи продуктів, що користуються попитом. Після проведення аналізу ринку вони представляють свої висновки вищому керівництву для впровадження нових підходів.
Менеджер соціальних мереж
Менеджер соціальних мереж підвищує впізнаваність бренду за допомогою соціальних мереж та маркетингових кампаній в Інтернеті. На сторінках організації у соціальних мережах він розміщує відповідний контент і регулярні публікації для залучення потенційних клієнтів і стимулювання продажів. Ретельно відстежуючи тенденції у засобах масової інформації, він може корегувати діяльність компанії в соціальних мережах для досягнення рекламних цілей.
SEO-спеціаліст
Спеціаліст з пошукової оптимізації (SEO) стежить за тим, щоб веб-сайт компанії відображався в пошукових системах і займав високі позиції в результатах пошуку (це дозволяє генерувати стабільний трафік). SEO-спеціаліст використовує різноманітні тактики пошукової оптимізації, серед яких: оптимізація сайту за допомогою ключових слів, підвищення швидкості сайту і мобільна оптимізація. Оптимізація веб-сайту також включає в себе тактики пошукової оптимізації на веб-сторінках, такі як оптимізація заголовків сторінок, тегів заголовків, метатегів і створення посилань. SEO-фахівці можуть аналізувати ефективність своєї тактики і корегувати її для досягнення кращих результатів.
Спеціаліст з контенту
Спеціаліст з контенту визначає типи контенту, які поліпшать видимість веб-сайту в пошукових системах. В його обов’язки також входить написання публікацій для блогів, продаючих текстів, текстів електронних листів та інформаційних бюлетенів для веб-сайту своєї компанії. Він також стежить за тим, щоб на веб-сайті було розміщено відповідний контент, який дозволить підвищити активність клієнтів.
Менеджер продукту
Менеджер продукту стежить за розробкою продуктів і забезпечує їх відповідність потребам споживачів. Більшість фахівців пропонують ідеї продуктів на основі галузевих досліджень і взаємодії зі споживачами. Використовуючи свої знання про покупців, вони пропонують продукти, які задовольняють потреби покупців і одночасно підвищують прибутковість компанії. Робота також включає в себе моніторинг виробничого процесу до його завершення і забезпечення того, щоб вартість виробництва не перевищувала бюджет компанії.
Маркетолог-аналітик
Аналітики визначають ефективність рекламних кампаній, вивчаючи та оцінюючи тенденції. Їх робота пов’язана зі збором даних та використанням інформації для створення більш ефективних планів цифрового маркетингу, які збільшать прибуток компанії.
Що написати в резюме?
У Вашому резюме повинні бути наступні розділи:
1. Особиста інформація
У верхній частині резюме вкажіть своє повне ім’я, національність, адресу проживання, адресу електронної пошти та номер телефону. Ця інформація допоможе потенційним роботодавцям зв’язатися з Вами для співбесіди.
2. Профіль резюме
Одразу після контактної інформації йде коротка розповідь про себе. В одному-двох реченнях опишіть Ваші якості та досвід, які мають відношення до роботи. Ваш професійний профіль покликаний пояснити рекрутеру, чому варто розглянути Вашу кандидатуру.
3. Освіта
Перерахуйте свою освіту у зворотному хронологічному порядку (найвищий рівень освіти повинен бути у верхній частині списку). Оскільки цифровий маркетинг – досить конкурентна сфера діяльності, вкажіть курси підвищення кваліфікації або конференції, які Ви відвідували – це допоможе Вам виділитися серед інших кандидатів. Крім того, додаткові курси демонструють Вашу захопленість своєю професією і прагнення до успіху.
4. Досвід роботи
Відмовтеся від простого перерахування своїх посад. Замість цього покажіть, яку користь Ви принесли на кожному робочому місці, надавши відповідну статистику і згадавши важливі досягнення. Використовуйте стандартні галузеві терміни – це підкреслить Вашу професійну компетентність.
5. Навички
Вкажіть свої професійні (так звані «жорсткі») та соціально-психологічні (так звані «м’які») навички, які знадобляться на бажаній роботі. Якщо у Вас ще немає досвіду роботи, підійдуть якості, придбані під час навчання або роботи волонтером. Вкажіть свої спеціалізовані маркетингові здібності та особисті якості, які мають відношення до бажаної роботи.
6. Особисті інтереси
Це необов’язковий розділ, в якому можна вказати свої хобі та захоплення. Цей розділ покликаний показати, що Ви різнобічна людина. Але ні в якому разі не брешіть – вказуйте лише свої реальні хобі та захоплення.
Що написати у профілі резюме?
Профіль – це перше, що впаде в око рекрутеру, коли він візьме до рук Ваше резюме. І якщо Ви хочете, щоб він прочитав і решту резюме, цей розділ повинен його вразити. Тож як це зробити?
Знайте свою цільову аудиторію
Подумайте, що фахівець з підбору кадрів хоче бачити у співробітникові? Визначте основні характеристики, які він шукає, і додайте їх у свій профіль. Почніть з тих якостей і досвіду, які мають найбільшу цінність для рекрутера, і Ви обов’язково привернете його увагу.
Запропонуйте свою ціннісну пропозицію
Ваша ціннісна пропозиція – це ті унікальні здібності та якості, які відрізняють Вас від інших кандидатів. Покажіть фахівцеві з підбору кадрів, що Ви зробите цінний внесок в компанію.
Використовуйте статистику
Просте перерахування своїх посад і особистих якостей у профілі резюме не переконає рекрутера в тому, що Ви добре проявите себе на роботі. Краще підкресліть свої вражаючі успіхи за допомогою наочних доказів, таких як статистика та цифри. Якщо Ваші рекламні методи сприяли збільшенню продажів, то які точні цифри?
Ось декілька прикладів вдалих профілів резюме:
Приклад 1.
Цілеспрямований фахівець з цифрового маркетингу з більш ніж п’ятирічним досвідом реалізації рекламних ініціатив. Експерт у галузі інтернет-маркетингу, генерації та вирощування лідів. На попередній роботі я збільшив час перебування відвідувачів на сайті до восьми хвилин.
Приклад 2.
Орієнтований на результат менеджер з реклами з великим досвідом роботи з методами вхідної реклами. Маю відмінні здібності в дизайні та спілкуванні з цільовою аудиторією.
Приклад 3.
Мотивований менеджер соціальних мереж з трирічним досвідом роботи, хорошими аналітичними здібностями та інтересом до рекламних кампаній в соціальних мережах. Маю відмінні комунікативні навички, легко знаходжу спільну мову з людьми і без проблем працюю у стресових ситуаціях для досягнення цілей.
Які важливі навички і компетенції слід згадати маркетологу?
Основне, що потрібно вказати, – це Ваші професійні здібності. Крім того, якщо наймаюча компанія використовує програмне забезпечення для попереднього скринінгу кандидатів, Ваше резюме повинне містити певні ключові слова, щоб пройти скринінг. Ось ще декілька якостей, які можна вказати:
Знання конкретних методів просування
Просування продукту – широке поняття, і в залежності від Вашої спеціалізації і конкретного маркетингового каналу, з яким Ви працюєте, можна вказати наступні навички: плата за клік (PPC), вирощування потенційних клієнтів (лідів), редагування відео, створення контенту, веб-дизайн і мобільна оптимізація. Якщо Ви подаєте заявку на посаду спеціаліста з пошукової оптимізації, на початку Вашого списку повинні бути такі навички, як аналіз ключових слів і створення контенту.
Робота з програмним забезпеченням
Для виконання завдань рекламних кампаній потрібно вміти використовувати спеціальні інструменти. Наприклад, необхідно добре розбиратися в Microsoft Office, Photoshop, автоматизації електронної пошти, інструментах редагування відео, інструментах дизайну. Володіння відповідними інструментами і програмним забезпеченням дає Вам конкурентну перевагу.
Мови програмування
Перерахуйте відомі Вам мови програмування – вони можуть стати в нагоді на Вашій новій роботі у сфері маркетингу. Навіть системи управління контентом, які Ви використовували в минулому, можуть поставити Вас на сходинку вище за інших кандидатів.
Як виділитися серед інших кандидатів?
Використовуйте у своєму резюме статистику
Замість того, щоб просто перераховувати свої обов’язки в розділі «Досвід роботи», виділіть свої досягнення і підкріпіть їх статистикою.
Використайте помітний шаблон резюме
Уявіть, як нудно рекрутерам перечитувати десятки одноманітних резюме. Тому візьміть на озброєння яскравий шаблон – з ним Ваше резюме точно не загубиться. Додайте трохи кольору – в рекламному світі без цього ніяк, але все має бути в міру. Також можете розмістити текст в дві колонки – так він легше читається.
Використовуйте ефективні слова-дії
Слова-дії змусять фахівця з підбору персоналу прочитати Ваше резюме. З ними резюме буде здаватися більш живим. Наприклад, при перерахуванні обов’язків замість нудного «розробка рекламного контенту» напишіть «розробляв рекламний контент».
Які особисті якості потрібні роботодавцю?
Навички ефективної комунікації: відмінні комунікативні здібності мають надзвичайно важливе значення в маркетингу. Ви повинні вміти легко і переконливо доносити свою думку до аудиторії.
Рішення проблем: залучення нових клієнтів – непросте завдання, і на шляху до успіху рекламної кампанії зустрічається чимало перешкод. Тому тут потрібна кмітлива людина, яка вміє знаходити нестандартні рішення.
Креативність: для того, щоб створювати унікальні кампанії, що сприяють підвищенню продажів, потрібно бути винахідливим.
Вміння спілкуватися з людьми: більшість рекламних завдань виконується в команді. Тому для того, щоб отримати роботу, потрібно вміти ефективно працювати з людьми.
Яку ще інформацію важливо вказати маркетологу?
Недостатньо просто перерахувати свої здібності в маркетингу – потрібно ще й довести їх на ділі. Додайте посилання на свою роботу. Це може бути маркетингове портфоліо в Інтернеті, профіль LinkedIn, особистий блог або професійні сторінки в соціальних мережах. Це дозволить фахівцеві з підбору кадрів поглянути на Ваші здібності і досягнення на практиці.
При подачі заявки на будь-яку роботу Вам потрібно «продати» роботодавцю свої знання і вміння. Маркетологам це має бути неважко, адже продажі – їх спеціальність. Щоб вдало виділитися серед решти кандидатів, максимально задійте свої комунікативні здібності – цей маркетинговий хід працює безвідмовно.